Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

lördag 21 januari 2012

Trött i fötterna!

Igår gick jag runt på stora mässan Formex, tre jättesalar fullspäckade med utställare som alla vill sälja av sina saker. Det fanns massor av fina grejer, både nödvändiga och onödiga pryttlar. Men också mycket som jag aldrig skulle vilja ha. Det var som vanligt med andra ord.

Nu ligger kopiorna på mina beställningar på köksbordet och jag är nöjd. Jag hoppas att ni ska bli det också!

Här kommer några bilder från Formex.









Här kommer bilder från en favorit, Two Faces of Sweden och här handlade jag naturligtvis. Gå gärna in på deras hemsida och titta. Jag kan lätt utöka min order. Mejla mig eller skicka en kommentar till det här inlägget om du hittar något kul, så ska jag upplysa om priser och leverans.

http://www.twofaces.se/





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar