Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

söndag 3 mars 2013

Balkongskiss

Bilden som jag har gjort som en slags illustration till min balkong på Trädgårdsmässan i Älvsjö, är äntligen färdig. Jag har precis skickat in den och det känns väldigt skönt!


Torvans kruka finns med på min akvarell.


Dagen har varit fylld av arbete vid datorn trots det vackra vädret där ute. Nu väntar middagsmat och omplantering av frölingar och sedan är denna helg över. Så märkligt det är, att helgdagar rinner förbi snabbare än vardagar!

Hoppas att vi alla får en bra vecka!

2 kommentarer:

  1. Jättefin bild, Pia! Jag visste inte du var så duktig på att måla...

    SvaraRadera
  2. Nu var du verkligen bussig Anna! Tack!

    SvaraRadera