Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

måndag 24 mars 2014

Ett stort TACK!

till er alla som har kommit till Kullagårdens och Torvans monter på trädgårdsmässan Nordiska Trädgårdar i Älvsjö. Tack för era inköp och tack för alla trevliga samtal! Vi har haft fyra otroligt mysiga dagar!



Min inspirationsbalkong.


Jag återkommer en annan dag med fler rapporter från mässan. Lite slagen fysiskt, känner man sig så här dagen efter, men allra mest påfylld av energi och gläde!

TACK!

2 kommentarer:

  1. Men så kul att läsa det här inlägget.
    Jag pratade med dig under uppbyggnaden av din balkong. Beundrade så den dubbla armeringsmattan med krukor emellan. Jag höll till i Blomqvist monter. //Helen

    SvaraRadera
  2. Hej Helen! Jag tror att jag vet vem du är! KUL! Superkul också att du har hittat min blogg!
    Vi hörs igen!
    /pia

    SvaraRadera