Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

fredag 4 november 2011


Heucheran, alunroten, är fin hela vintern. Här är en liten heuchera vars bladverk inte blir högre än 10 cm. Just nu minns jag faktiskt inte vad den heter men om någon vill veta namnet så kan ni skicka en fråga. Jag lovar att svara.







Egentligen borde jordnötsautomaten vara fylld. Det ska den bli, i helgen kanske.










Grodprinsen ser inte vidare munter ut. Han ska sitta här alldeles ensam hela vintern. Lite dystert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar