Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

måndag 11 juni 2018

Torvan STÄNGD 16-17 juni & 23-24 juni.


Så blev det högsommar innan skolavslutningen ägt rum! Det är ett annorlunda år i år! 

Och vi njuter! 
Jag njuter mer idag, när det är mer vanlig sommartemperatur ute. 30 grader, som det var igår, är inte min melodi. 

Helgen som kommer, den 16-17 juni 
(så Torvan är stängd)
ska vi i 
Sällskapet Trädgårdsamatörerna 
ägna åt riksmötet som i år äger rum i Stockholm. 
På söndag är ni alla välkomna till vår 

STORA VÄXTMARKNAD 
Grönsta gärde kl. 14-16 
på Lidingö. 
Här kan man fynda massor att fantastiska växter!
MISSA INTE DETTA!


23-24 juni, midsommarhelgen är det också stängt.

Öppet igen 30 juni & 1 juli

I min trädgård just nu:


Kobrakalla



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar