Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

måndag 30 april 2012

Valborg och sommar!

I alla fall nästan! Det har verkligen varit en jätteskön dag i trädgården! Jag har varit ute hela dagen men inte hunnit alls det jag hoppats på. Gör man någonsin det förresten?

Imorgon öppnar jag Torvan även om allt inte är klart. På lördag först kommer jag att ha växter att shoppa för utomhuskrukorna. Men många roliga perenner har jag dukat upp.


Narcissus 'Spoirot' blommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar