Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

torsdag 6 juni 2013

Svensk nationaldag

Det är 6 juni och sommaren är här på riktigt! Det är otroligt vackert där ute och solen skiner dessutom. Stackars de där nere i Europa som har så regnigt och eländigt!

Det är så mycket som blommar och doftar. Igår kväll var jag ute med kameran och vart jag än riktade den så fanns det trevligheter att fotografera.

Här kommer en liten del av vad jag såg. Jag hinner inte skriva vad växterna heter just nu. Jag måste UT! Kom hit så ska jag berätta!



























Idag är det ÖPPEN TRÄDGÅRD här på Torvan och jag hoppas att många kommer. Det är roligt att visa trädgården när vädret är vackert och många växter visar sig från sin bästa sida.
 
VÄLKOMNA!

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!
    Hoppas du har haft en fin dag med många besökare!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt många här igår och jag hade en verkligt trevlig dag. Hoppas att du hade detsamma Nora! Kram!

    SvaraRadera