Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

torsdag 7 januari 2016

Nya vardagar


En kort men ganska underbar stund i trädgården igår, resulterade i dessa foton. Det var 11 minusgrader där ute så det var inte så lockande att ta med sig kaffekoppen och sätta sig och njuta en längre stund precis, men en liten trädgårdsrunda kunde jag inte motstå.
























Idag är det första arbetsdagen efter julledigheten för många. Jag önskar er alla en trevlig dag!

/pia

2 kommentarer:

  1. Det har sin del i trädgårdsåret och har sin charm.
    Vackert!

    SvaraRadera
  2. Tack Daniel! Ja visst är det vackert och visst vill man ha alla årstider men vintern kunde ju vara lite kortare.

    SvaraRadera