Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

tisdag 5 januari 2016

En kaka till!

Här kommer ett lite kul inlägg som inte har med vare sig växter eller väder att göra. Jag kan inte låta bli även om jag inte tycker att man ska tjafsa för mycket med vikten.

En kompis skickade den till mig och det kan inte hjälpas, den passar lite extra bra så här efter jul- och nyårshelgerna.


GOD FORTSÄTTNING på det nya året!
önskar
pia

2 kommentarer:

  1. Ha-ha, den var bra!
    Önskar dig ett gott nytt år. Nu blir dagarna längre och snart är våren här igen:-)
    Kram Nora

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Nora!

    Ja antagligen går det fortare än man tror, att våren kommer. Bra det! Kram!

    SvaraRadera