Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

torsdag 19 januari 2012

FORMEX

I morgon ska jag gå på Formexmässan. Det är en mässa för branschfolk och den rymmer hur mycket som helst. Jag ska självklart leta upp dem som säljer trädgårdsgrejer. Där finns nödvändiga prylar och onödiga prylar.

Trädgårdsprydnader kan tyckas vara onödiga men det kan inte hjälpas, det är kul!



2 kommentarer:

  1. Jag gillar också trädgårdsprydnader och din första i inlägget var jättefin. Finns den att köpa någonstans? /Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen häftig! Egentligen hör inte klockan till. Den har jag köpt in från annat håll och lagt till. När det blåser klingar den lite sakta och lugnt. Inget oväsen.

      Jag har sålt slut på den men det är inga problem. Jag tar gärna hem den igen åt dig. Klockor har jag i förrådet. Ca: 700:- för ensemblen.

      Hälsningar
      pia

      Radera