Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

söndag 29 juni 2014

Tusen Trädgårdar-dags idag kl.10-17

Välkomna in i Torvan Trädgård!


Fotbladet, Podophyllum 'Spotty Dotty' blommar.


Och den nya blötbädden är klar!
VÄLKOMNA!
hälsar
pia

2 kommentarer:

  1. Men Åhh! vad trött jag blir... skrev en kommentar om hur mkt positivt jag hört om din trädgård, senast idag av min kollega J. Bonde och har bestämt att komma och banka på porten direkt efter din semester och när jag publicerade så blev det Service error...
    Hoppas denna lyckas ;)

    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Kära Veronica! Det var ju toppen att det stod så, för nu fick jag njuta av två snälla kommentarer från dig! Båda syns minsann. Stort tack!

    SvaraRadera