Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

torsdag 27 juni 2019

Sista öppethelgen innan Torvans sommarlov

Nu på lördag och söndag 
den 29/6-30/6 
kl.11-14 
har vi öppet
 och sedan har Torvan stängt under juli månad.



Hoppas att ni alla hade en fin midsommar!

Och visst känns det att vi är mitt i sommaren! Det går så väldigt fort! Jag har precis gått en runda i trädgården efter att ha firat midsommar i Skåne, det har hänt massor på en vecka! En hel del trevligheter men samtidigt kan jag vara lite sorgsen över att vi får vänta på vissa växters nya blomning i ett helt år! 
Underbart ÄR kort!


Nu är det härligt frodigt i trädgården! Piprankan har satt ordentlig fart!



Pionen 'Raspberry Sundae' blommar fortfarande.

Välkomna till Torvan i helgen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar