Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

torsdag 1 maj 2014

Idag öppnar Torvan

Alltså! Det snöar! När jag satte på morgonkaffet så kastade jag en blick ut i trädgården och det var inte så kul! Snö på Torvans öppningsdag för säsongen. Suck! Nåja det är inte så förskräckligt som det låter för det är inte mycket, men faktum är att det just nu är lite vitt på garagetaket.

Idag kommer det nog många kunder till Torvan för man vill nog inte vara ute och arbeta i den egna torvan.


Bilden ljuger. Min dubbla trillium har inte slagit ut än och den kommer inte slå ut idag heller men kom hit och gör mig sällskap under tiden jag väntar,

Välkommen till Torvan idag kl. 11-15!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte frös ihjäl idag, fy va kallt det var när vindarna tog i:-(
    Jag kommer någon gång under helgen och hämtar min beställning (och kanske lite till ?:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken Nora! Nog var det kallt alltid men det slutade ju ju snöa så jag var nöjd. Du är så välkommen! Kram!

    SvaraRadera