Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

lördag 21 september 2013

Arbetsdag

Solen skiner på daggen i gräset och det lovar att bli en underbar dag där ute i trädgården!
 
 

Det är näst sista helgen jag har öppet och jag planerar att bära torv idag. Idag kommer ni som kommer hit, att se en riktig trädgårdspia med allt vad det innebär. En riktig lortgris blir det ni får se!




 VARMT VÄLKOMNA LÖRDAG-SÖNDAG 11-16!

3 kommentarer:

  1. Imorgon kommer vi och hämtar resten av vår torv - då blir det vi som är lortgrisar:-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi fick titta in i din fina trädgård, verkligen jättefint! kommer gärna igen fast kanske då på försommaren. /Harriet :)

    SvaraRadera
  3. Det var så trevligt att ni kom! Hjärtligt välkomna tillbaka till Torvan när det börjar grönska igen!
    /pia

    SvaraRadera