Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

måndag 6 september 2010

Höstfest i Bergianska

Igår var jag och Torvan på höstfest i Bergianska trädgården. Det var en jättetrevlig dag med fint väder och många glada människor. Det är det varje år faktiskt!

Hittills under de år jag har varit med så har det alltid varit vackert väder. Bra och trevligt organiserat är det också med många föreningar som visar sina specialområden. Inte konstigt att alla är så glada och positiva!

Inga foton blev tagna igår så ni får hålla till godo med en bild från Torvan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar