Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

onsdag 3 juli 2019

Torvans löklista är klar!

lök- och knöllistan inför nästa års vår- och sommarblomning är klar! 


Om ni vill ha listan med bilder, växtbeskrivningar och priser, mejla mig!  

 pia@torvan.nu    



Jag skickar listan via mejl så jag behöver din mejladress. 

Precis som vanligt så har jag ibland små mängder av det om finns, så för att vara säker på att få det du vill, SKYNDA!

Nedan finns bilder på en del av det som finns på listan:






























Hoppas att ni alla får lagom med regn, men också en massa sol!

Trevlig sommar!
/önskar pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar