Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

måndag 30 mars 2015

Tack alla ni!

som gjorde trädgårdsmässan Nordiska Trädgårdar så väldigt trevlig! Jag har verkligen haft en toppenhelg!









Det är fantastiskt att så många av mina kunder kommer tillbaka och jag är så väldigt tacksam för det!

Något som jag också är otroligt tacksam för, är att jag har så snälla kompisar som är år efter år hjälper mig att genomföra dessa trädgårdsmässor! Tack!



Några snabba bilder från mässan för jag smet iväg från montern under några få minuter. Här är lite av vad jag såg under denna snabba promenix.






Denna demonstration av hur man odlar i sand fanns i Sällskapet Trädgårdsamatörernas monter. Snyggt!






Nu ska jag sätta mig, precis som kvinnan på en av mässans balkonger. Näe, det trodde ni väl inte!


Imorgon ska jag kruka massor av plantor och så kommer Gunilla och fortsätter att röja i trädgården efter vintern. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. "Jag önskar att alla kunde få ha en Gunilla! Och en Ann-Sofie, och en Gun och en Maria!"

2 kommentarer:

  1. Jag fattar att du måste haft fullt upp och ont i fötterna på kvällen. Jag var där i 2 dagar och såg inte en enda gång att du hade avlösning i montern !? Men tydligen hade du det:)
    Och så tackar jag för att du var där :)

    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Tack själv!! Inte avlösning Veronica, men hjälp! Jag smet 10 minuter på söndagen. Annars var jag där hela tiden.

    SvaraRadera